دوست داشتن به دله ، بی خیال ظاهر
 
اللهم عجل لولیک الفرج
ایرانی آباد و اسلامی
دو شنبه 6 فروردين 1392برچسب:, :: 20:30 ::  نويسنده : م.ن

گفتم: :امام زمان حجاب رو دوست داره یا نه ؟

گفت:آره!

گفتم:پس چرا کاری که آقادوست داره انجام نمیدی؟

گفت : خب چیزه!..... ولی دوست داشتن امام زمان عج به ظاهر نیست، به دله

گفتم: از این حرف که میگن به ظاهرنیست به دله، بدم میاد

کفت : چرا؟

براش یه مثال زدم: گفتم:فرض کن یه نفر بهت خبر بده که شوهرت با یه دخترخانوم دوست شده و الان توی یه رستوران داره باهاش شام میخوره. تو هم سراسیمه میری ومیبینی بله!!!آقا نشسته و داره به دخترهدل میده وقلوه میگیره .عصبانی میشی ومیگی :ای نامرد!بهم خیانت کردی ؟

بعدشوهرت بلند میشه وبهت میگه : عزیزم! من فقط تو رو دوست دارم .

بعدتو بهش میگی:اگه منو دوست داری پس این دختره کیه ؟چرا باهاش دوست شدی ؟چرا آوردیش رستوران؟ اونم برمیگرده میگه : عزیزم ظاهر رو نبین ! مهم دلمه! دوست داشتن به دله ....

دیدم حالتش عوض شده بهش گفتم : تو این لحظه به شوهرت نمیگی: مرده شور دلتو ببرن ؟ تونشستی با یه دختره عشق بازی می کنی بعد میگی من تو دلم تو رو دوست دارم ؟ حرف شوهرت رو باور میکنی ؟

گفت معلومه که نه! دارمیبینم که داره خیانت می کنه ،چطور باور کنم؟ معلومه که داره دروغ میگه

گفتم:پس حجابت.... اشک تو چشاش جمع شده بود،روسری اش رو کشیدجلو با صدای لرزونش گفت : منونم رو فدای امام زمان می کنم، حجاب که قاباش رو نداره،از فردا دیدم با چادر اومده

گفتم با یه مانتو مناسب هم میشد حجاب رو رعایت کرد!

خندید وگفت: می دونم! ولی امام زمانم چادر رو بیشتر دوست داره

می گفت : احساس می کنم آقا داره بهم لبخند میزنه.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

برای فرج آقا امام زمان پیوسته دعا کنیم...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچه بادا,باد و آدرس mehrgan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 204
بازدید کل : 19661
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1